uppsi

förlåt för att jag kanske skriver lite efter, men jag hade inte riktigt tid att skriva här igår..
man jag kan berätta om ridningen:
Jag fick finaste Chiko, (ja elli jag vet att du blir irriterad att jag sttavar med k.. men alla skriver på olika sätt, men jag tycker de e finare med de, bryr mig inte hur de stavas)
iallafall så hade vi förberedande hoppning som säkert dom andra har skrivit..
Först så skrittade vi ute runt hagen, då flög det förbi en platspåse på marken och de gjorde att Chiko hoppade till och gallopperade iväg, och jag satt där med långa tyglr och tänkte på annat, haha.. men det gick bra, Rita Lady och Snow blev också lite rädda, men de va ingen fara tror jag.
Övningarna som vi gjorde gick iallafall jättebra, jag är faktiskt väldigt nöjd över den här lektionen, har inte varit det på länge men tycker verkligen att det gick jättebra idag :)
så.. det e bara att hoppas att jag får hoppa honom nästa vecka <3
sen efter de har vi typ voltige :D åhhh jag älskar de!
gammal bild på mig o chikoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0