'gaaaalen ridning

Som fanny skrev nedan så var ridningen i dag ganska galen..xd
När jag kom till stallet och såg att jag skulle ha min älskling blev jag jätte gald såklart:D(snow).
borstade henne ganska länge innan ridningen,sen när vi skulle rida ut i början),så var det typ någon plastpåse elelr ngt som Chico blev rädd för och typ "galopperade och hoppa undan och då hängde såklart snowie på..xd.
Sen väl inne i ridhuset.så var hon ganska taggad.Visste inte riktigt hur det skulle gå eftersom hon är ganska jaaa som hon är på hoppning,elelr ja vi hade förberedande med upphöjdabommar).hon var som vanligt helt underbar<3..Sen när vi skulle trava över bommarna sen fatta galopp och göra en volt och sen sakta ner och trava så gick de sådär.hon var ganska het.Blev lite fel galopp också..Sen när vi skulle galopphoppa bommarna så gick det inte så bra i början hon va ganska pigg,men sen så fick jag i hop henen mer och hade rätt galopp och ah:),det gick bra:D.hon hoppade typ rakt upp i galoppen elelr de kändes som de iaf..xd,sen inan hindret öka hon fett mkt och typ kasta sig åt sidan inan hon hoppade och sen efter hindret ökade hon ännumer.sen så blev hon ganska pigg i slutet  och ah.men jag är ändå nöjd:D.och det var jääätttteee kul att hoppa henen:D<3.Nu älskar jag henen ännu mer<3.älskar att hoppa henen älskar att "träna dressyr" med henen älskar allt med henen.
Världens finaste ponny<3
i
/mikaaaaela <3

Kommentarer
Postat av: lovisa

hästblogg kolla:)

2011-03-27 @ 11:03:58
URL: http://ponnycheyer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0