:o

uppsi.. denhär veckan har visst inte varit någon bra bloggvecka för oss..
haha, de har inte alls blivit mycket upptaderingar (a)
men det ska vi ändra på, jag lovar!
Just nu sitter jag här och Elli ligger o sover bredvid mig (♥) supersöt!
hon sover hos mig idag, och vi e ensamma för mina föräldrar e på något
hotell och min brorsa sover hos sin kompis, så det e mysigt.
Imorgon är de ridning igen ju, eller man kanske borde skriva idag?
klockan är ju några timmar efter 00.00 ändå så..
ja, vi ska iallafall ha WE vilket jag verkligen INTE gillar,
jag hatar tyvärr det. Man liksom.. gör ingentling speciellt på den lektionen..
rider över någon "bro" styr lite med en hand i trav, rider mot en tjur i galopp
och håller en sak i handen, eller i min gamla grupp körde vi i galopp,
nu kanske det bara e trav.. vet inte.
Det är iallafall inte min favorit att göra på ridningen ;)
men de finns andra som gillar de så..
jag lovar att jag och fanny iallafall ska vara bättre på att uppdatera nästa vecka,
dom andra kan jag tyvärr inte lova någonting om.. men aa :) xd
hörs imorrn (idag) efter ridningen, kanske skriver hur det gick då! ♥
även fast dehär e en hästblogg får ni en bild på mig och elli som jag nyss tog.. bara för att det ska fylla ut inlägget lite :D xD
elli sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0