Hoppning

jag glömde att skriva..

men jag fick iallafall hoppa Chico, underbara lilla ponny ♥
Det gick jättebra, vet inte så mycket jag kan skriva om det..
i början va han typ seg, men sen efter ett tag va det omöjligt att rida
med spöt så jag fick släppa det efter ett litet tag.

under hela lektionen, dom första hoppen och sånt, gick jättebra.
Man skulle komma i galopp på långsidan, hoppa ett hinder, byta galopp,
rida på en volt i galopp och sen så hoppa ett till hinder på långsidan.

Chico är så gullig, haha när hästen framför fattade galopp och skulle hoppa
så behövde ju vi stå stilla och vänta, men han blir så taggad och tycker
att det är så kul, så han gallopperade typ på stället, hoppade bakåt och sånt,
haha men det av bara kul :D ♥

I slutet så.. ställde sig Maria några meter bakom ett hinder så skulle
man hoppa mot henne, och då blev han väldigt tittig och vägrade några
gånger, men tillslut kom vi över. ♥

Fanny va förresten jättegullig på lilla Tuva, haha :D
liiiiten ponny ♥


Kommentarer
Postat av: fanny

kuuuul (:

haha tack du! ;D

2011-04-07 @ 20:19:44
URL: http://ridskolebrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0